30 Mart 2016 Çarşamba

Published 00:11:00 by with 0 comment

Mahsun Kırmızıgül - Albümleri [Diskografi] [HQ]


Sanatçı: Mahsun Kırmızıgül
Albüm: Albümleri / Diskografi
Yıl: 1984 - 2015
Tür: Türkçe: Arabesk / Pop
Format: MP3 / AAC  / Flac
Parça Sayı: 290

[1985] Mahsun Kırmızıgül - Bu Da Yeter [AAC]
01. Mahsun Kırmızıgül - Yürek Yarası.m4a
02. Mahsun Kırmızıgül - Gül Kopardım Sen Aldın.m4a
03. Mahsun Kırmızıgül - Mecnunum Sokaklarda.m4a
04. Mahsun Kırmızıgül - Bu Da Yeter.m4a
05. Mahsun Kırmızıgül - Leylo.m4a
06. Mahsun Kırmızıgül - Unut Beni.m4a
07. Mahsun Kırmızıgül - Şu Gurbet Canıma.m4a
08. Mahsun Kırmızıgül - Yarim Ayrı Gezme.m4a
09. Mahsun Kırmızıgül - Evlerinin Önü Kahve Dibeği.m4a
10. Mahsun Kırmızıgül - Sana Bir Mektup Yazdım.m4a
11. Mahsun Kırmızıgül - Gidin Söyleyin Serçeye.m4a





[1986] Mahsun Kırmızıgül - Terkedildim [AAC]


01. Mahsun Kırmızıgül - Terkedildim.m4a
02. Mahsun Kırmızıgül - Duyacaksın Öldüğümü.m4a
03. Mahsun Kırmızıgül - Sevdalıyım.m4a
04. Mahsun Kırmızıgül - Sarardım Ben Sarardım.m4a
05. Mahsun Kırmızıgül - Fatoş.m4a
06. Mahsun Kırmızıgül - Ya Habibi.m4a
07. Mahsun Kırmızıgül - Evlimi Bekarmısın.m4a
08. Mahsun Kırmızıgül - Hazal.m4a
09. Mahsun Kırmızıgül - Zalim Olma.m4a
10. Mahsun Kırmızıgül - Nare.m4a
11. Mahsun Kırmızıgül - Sabah Erken Uyandım.m4a
12. Mahsun Kırmızıgül - Altın Tasın Kenarı.m4a
13. Mahsun Kırmızıgül - Ah Le Emo.m4a
14. Mahsun Kırmızıgül - Yine Aldı Gam Beni.m4a





[1987] Mahsun Kırmızıgül - Sarışınım [AAC]


01. Mahsun Kırmızıgül - Sarışınım.m4a
02. Mahsun Kırmızıgül - Öksüzler.m4a
03. Mahsun Kırmızıgül - Sevdiğim.m4a
04. Mahsun Kırmızıgül - Köle.m4a
05. Mahsun Kırmızıgül - Berivanım.m4a
06. Mahsun Kırmızıgül - Beklerem Ki Yar Gele.m4a
07. Mahsun Kırmızıgül - Çömçe Gelin.m4a
08. Mahsun Kırmızıgül - Diyar Diyar Gezdim.m4a
09. Mahsun Kırmızıgül - Arpa Ektim Biçemem.m4a
10. Mahsun Kırmızıgül - Şıplaney.m4a
11. Mahsun Kırmızıgül - Ben Ölüm Ben.m4a
12. Mahsun Kırmızıgül - Asmaya Yar Asmaya.m4a




[1988] Mahsun Kırmızıgül - Paylaşamam [AAC]

01. Mahsun Kırmızıgül - Paylaşamam.m4a
02. Mahsun Kırmızıgül - Canımsın.m4a
03. Mahsun Kırmızıgül - Yaşamak Haram Oldu.m4a
04. Mahsun Kırmızıgül - Hasret Şarkısı.m4a
05. Mahsun Kırmızıgül - Doğuşum Kusurdur.m4a
06. Mahsun Kırmızıgül - Neyim Kaldı.m4a
07. Mahsun Kırmızıgül - Ömrüm.m4a
08. Mahsun Kırmızıgül - Bal Mısın Arı Mısın.m4a
09. Mahsun Kırmızıgül - İnsanoğlu.m4a
10. Mahsun Kırmızıgül - Karlar Gibiyim.m4a
11. Mahsun Kırmızıgül - Şirin O.m4a
12. Mahsun Kırmızıgül - Güzeller Sürüsüne.m4a
13. Mahsun Kırmızıgül - Can İşte Canan Hani.m4a
14. Mahsun Kırmızıgül - Zım Zım.m4a
15. Mahsun Kırmızıgül - Şen Ol Diyarbakır.m4a





[1990] Mahsun Kırmızıgül - Şimdiki Zaman [AAC]


01. Mahsun Kırmızıgül - Gidemezsin.m4a
02. Mahsun Kırmızıgül - Bir Sev İki Sev.m4a
03. Mahsun Kırmızıgül - Şimdiki Zaman.m4a
04. Mahsun Kırmızıgül - Bütün İnsanlar.m4a
05. Mahsun Kırmızıgül - Gülmek Benim Neyime.m4a
06. Mahsun Kırmızıgül - İki Gözüm İki Çeşme.m4a
07. Mahsun Kırmızıgül - İstanbul Geceleri.m4a
08. Mahsun Kırmızıgül - Ağa Sen.m4a
09. Mahsun Kırmızıgül - ellor.m4a
10. Mahsun Kırmızıgül - Negri Negri.m4a
11. Mahsun Kırmızıgül - Kumarbaz.m4a





[1993] Mahsun Kırmızıgül - Alem Buysa (Kral Sensin) [Flac]

01. Mahsun Kırmızıgül - Alem Buysa (Kral Sensin).flac
02. Mahsun Kırmızıgül - Hele Zalim.flac
03. Mahsun Kırmızıgül - Gel Beriye.flac
04. Mahsun Kırmızıgül - Mihriban.flac
05. Mahsun Kırmızıgül - Dün Gece Rüyamda Gördüm.flac
06. Mahsun Kırmızıgül - Dert Sinemi (Uzun Hava).flac
07. Mahsun Kırmızıgül - Öleyim.flac
08. Mahsun Kırmızıgül - Çözebilmirem Ben Seni.flac
09. Mahsun Kırmızıgül - Çiçekten Harman Olmaz.flac
10. Mahsun Kırmızıgül - Oy Beni.flac
11. Mahsun Kırmızıgül - Geceler.flac
12. Mahsun Kırmızıgül - Sevdalım.flac
13. Mahsun Kırmızıgül - Aramadı Sormadılar Beni.flac




[1994] Mahsun Kırmızıgül - 12'den Vuracağım [320 Kbps] +


01. Mahsun Kırmızıgül - Bebegim.mp3
02. Mahsun Kırmızıgül - Mavi Göz.mp3
03. Mahsun Kırmızıgül - Aglama Sen.mp3
04. Mahsun Kırmızıgül - Maco Erkek.mp3
05. Mahsun Kırmızıgül - Günah.mp3
06. Mahsun Kırmızıgül - Neyin Pesindesin.mp3
07. Mahsun Kırmızıgül - Bende Sizdenim.mp3
08. Mahsun Kırmızıgül - 12'den Vuracagim.mp3
09. Mahsun Kırmızıgül - Kardeslik Türküsü.mp3
10. Mahsun Kırmızıgül - Gözleri Fettan Güzel.mp3
11. Mahsun Kırmızıgül - Su Cimeni (U.H.).mp3
12. Mahsun Kırmızıgül - Ayaginda Tek NalinÖlümüne Sevdaliyim.mp3
13. Mahsun Kırmızıgül - Leblebi.mp3
14. Mahsun Kırmızıgül - Söyle.mp3





[1995] Mahsun Kırmızıgül - Dünden Bugüne [AAC]


01. Mahsun Kırmızıgül - Paylaşamam.m4a
02. Mahsun Kırmızıgül - Sarışınım.m4a
03. Mahsun Kırmızıgül - Neyim Kaldı Ki.m4a
04. Mahsun Kırmızıgül - Terkedildim.m4a
05. Mahsun Kırmızıgül - Bal Mısın Arı Mısın.m4a
06. Mahsun Kırmızıgül - Ömrüm.m4a
07. Mahsun Kırmızıgül - Karlar Gibiyim.m4a
08. Mahsun Kırmızıgül - Beklerim Ki Yar Gele.m4a
09. Mahsun Kırmızıgül - Çömçe Gelin.m4a
10. Mahsun Kırmızıgül - Şirin O.m4a
11. Mahsun Kırmızıgül - Hazal.m4a
12. Mahsun Kırmızıgül - Ya Habibi.m4a





[1995] Mahsun Kırmızıgül - İnsan Hakları [Flac] +


01. Mahsun Kırmızıgül - İnsan Hakları.flac
02. Mahsun Kırmızıgül - Ne Ağlarsın (Buda Geçer).flac
03. Mahsun Kırmızıgül - Ellerin Kadınısın.flac
04. Mahsun Kırmızıgül - Bebeğim (Remix).flac





[1996] Mahsun Kırmızıgül - Sevdaliyim Hemsehrim [320 Kbps] +


01. Mahsun Kırmızıgül - Sevdaliyim.mp3
02. Mahsun Kırmızıgül - Tasra Delikanlisi.mp3
03. Mahsun Kırmızıgül - Seni Seviyorum (Yalan).mp3
04. Mahsun Kırmızıgül - Bu Sevda Bitmez.mp3
05. Mahsun Kırmızıgül - Kekom.mp3
06. Mahsun Kırmızıgül - Dir Dir Etme.mp3
07. Mahsun Kırmızıgül - Arkadas.mp3
08. Mahsun Kırmızıgül - Meskenim Daglar.mp3
09. Mahsun Kırmızıgül - Hemserim.mp3
10. Mahsun Kırmızıgül - Nerdesin.mp3
11. Mahsun Kırmızıgül - Aslan Gibiyim.mp3
12. Mahsun Kırmızıgül - Kilit (Ayrilik Turkusu).mp3
13. Mahsun Kırmızıgül - Beni Hor Gorme.mp3
14. Mahsun Kırmızıgül - Aman Mezarimi.mp3
15. Mahsun Kırmızıgül - Hele Yar.mp3
16. Mahsun Kırmızıgül - Urfanin Etrafi.mp3
17. Mahsun Kırmızıgül - Kizlar.mp3




[1998] Mahsun Kırmızıgül - Yıkılmadım Flac]


01. Mahsun Kırmızıgül - Yıkılmadım.flac
02. Mahsun Kırmızıgül - Herşeyim Sensin.flac
03. Mahsun Kırmızıgül - Belalım.flac
04. Mahsun Kırmızıgül - Evlenmem.flac
05. Mahsun Kırmızıgül - Yeminim Var.flac
06. Mahsun Kırmızıgül - Vay Babo.flac
07. Mahsun Kırmızıgül - Sevdim Seni.flac
08. Mahsun Kırmızıgül - Göç.flac
09. Mahsun Kırmızıgül - Aşk.flac
10. Mahsun Kırmızıgül - Dokunsalar Ağlayacağım.flac
11. Mahsun Kırmızıgül - Merdivana (Uzun Hava).flac
12. Mahsun Kırmızıgül - Yatma Yeşil Döşeğe.flac
13. Mahsun Kırmızıgül - Annem Annem.flac
14. Mahsun Kırmızıgül - Olsun Bakalım.flac




[2000] Mahsun Kırmızıgül - Yoruldum [Flac] +

01. Mahsun Kırmızıgül - Önce İnsanım.flac
02. Mahsun Kırmızıgül - Ölüm Var.flac
03. Mahsun Kırmızıgül - Yoruldum.flac
04. Mahsun Kırmızıgül - Amin Amin.flac
05. Mahsun Kırmızıgül - Sevdim.flac
06. Mahsun Kırmızıgül - Böyle Kaderin.flac
07. Mahsun Kırmızıgül - Barlara Gülüm.flac
08. Mahsun Kırmızıgül - Melekler Ağlar.flac
09. Mahsun Kırmızıgül - Öğretmenim.flac
10. Mahsun Kırmızıgül - Dostum.flac
11. Mahsun Kırmızıgül - Mihriban.flac
12. Mahsun Kırmızıgül - Sivas Ellerinde Sazım Çalınır.flac
13. Mahsun Kırmızıgül - Kardeşe Ağıt.flac
14. Mahsun Kırmızıgül - Ölürem Kızlar.flac





[2001] Mahsun Kırmızıgül - Ülkem Ağlar [Flac]


01. Mahsun Kırmızıgül - Ülkem Ağlar.flac
02. Mahsun Kırmızıgül - Ülkem Ağlar (Türkü).flac
03. Mahsun Kırmızıgül - Ülkem Ağlar (Remix) .flac
04. Mahsun Kırmızıgül - Ülkem Ağlar (Playback).flac





[2002] Mahsun Kırmızıgül - Yüzyılın Türküleri [2 CD] [320 Kbps]


CD-1
01. Mahsun Kırmızıgül - Haydar (Ben Melamet Hırkasını).mp3
02. Mahsun Kırmızıgül - Göçmen Kızı.mp3
03. Mahsun Kırmızıgül - Şu Garip Halimden.mp3
04. Mahsun Kırmızıgül - İki Dağın Arasında Kalmışam.mp3
05. Mahsun Kırmızıgül - Garip.mp3
06. Mahsun Kırmızıgül - Zello.mp3
07. Mahsun Kırmızıgül - Sarı Gelin.mp3
08. Mahsun Kırmızıgül - Uzun İnce Bir Yoldayım.mp3
09. Mahsun Kırmızıgül - Dersim Dört Dağ İçinde.mp3
10. Mahsun Kırmızıgül - Bölemedim Felek İle Kozumu (Uyandım Sabah İle).mp3
11. Mahsun Kırmızıgül - Dağlar Dağımdır Benim  Fincanın Etrafı Yeşil  Dağda Harman Olur Mu (Potbori).mp3
12. Mahsun Kırmızıgül - İşte Gidiyorum Çeşmi Siyahım.mp3

CD-2
01. Mahsun Kırmızıgül - Kahpe Felek.mp3
02. Mahsun Kırmızıgül - Ayrılık (Sen Gelmez Oldun).mp3
03. Mahsun Kırmızıgül - Bir Ataş Ver.mp3
04. Mahsun Kırmızıgül - Şevko.mp3
05. Mahsun Kırmızıgül - Ordunun Dereleri.mp3
06. Mahsun Kırmızıgül - Urfalıyam Ezelden.mp3
07. Mahsun Kırmızıgül - Aman Ağrı  Burası Muştur  Odam Kireç Tutmuyor (Potbori).mp3
08. Mahsun Kırmızıgül - Şu Karşı Yaylada Göç Katar Katar.mp3
09. Mahsun Kırmızıgül - Gayrı Dayanamam Ben Bu Hasrete  Gönlüm Ataşlarda Yandı Gidiyor.mp3
10. Mahsun Kırmızıgül - Bitliste Beş Minare.mp3
11. Mahsun Kırmızıgül - Çarşambayı Sel Aldı.mp3
12. Mahsun Kırmızıgül - Yaylanın Soğuk Suyu.mp3






[2004] Mahsun Kırmızıgül - Sarı Sarı [Flac] +


01. Mahsun Kırmızıgül - Saygımdan.flac
02. Mahsun Kırmızıgül - Sarı Sarı.flac
03. Mahsun Kırmızıgül - Ay Aman.flac
04. Mahsun Kırmızıgül - Başkoydum.flac
05. Mahsun Kırmızıgül - Vefasız.flac
06. Mahsun Kırmızıgül - Hayat Ne Garip.flac
07. Mahsun Kırmızıgül - Bizden Değildir.flac
08. Mahsun Kırmızıgül - Yan Yaralı Yüreğim Yan.flac
09. Mahsun Kırmızıgül - Başroldeyim.flac
10. Mahsun Kırmızıgül - Kırmızı Kurdele.flac
11. Mahsun Kırmızıgül - Bitti Artık.flac
12. Mahsun Kırmızıgül - Memleketim.flac
13. Mahsun Kırmızıgül - Kim Tutar Bizi.flac
14. Mahsun Kırmızıgül - Daye.flac
15. Mahsun Kırmızıgül - Düş De Gör (UH).flac
16. Mahsun Kırmızıgül - Nemrudun Kızı.flac
17. Mahsun Kırmızıgül - Gülom.flac
18. Mahsun Kırmızıgül - Saygımdan (Remix).flac



 
[2006] Mahsun Kırmızıgül - Dinle [Flac]



01. Mahsun Kırmızıgül - Dinle.FLAC
02. Mahsun Kırmızıgül - Dönmeyeceğim.flac
03. Mahsun Kırmızıgül - Sevemem.flac
04. Mahsun Kırmızıgül - Gül Senin Tenin.flac
05. Mahsun Kırmızıgül - Azar Azar.flac
06. Mahsun Kırmızıgül - Sevdiğim.flac
07. Mahsun Kırmızıgül - Zarar Olsan.flac
08. Mahsun Kırmızıgül - Yalansa.flac
09. Mahsun Kırmızıgül - Bu Şehir Senden Yana (Eleni).flac
10. Mahsun Kırmızıgül - Çorbaya Taş Katanlar.flac
11. Mahsun Kırmızıgül - Uzaktayım.flac
12. Mahsun Kırmızıgül - Ellerin Kadınısın.flac
13. Mahsun Kırmızıgül - Diyarbekir'in İçinde.flac
14. Mahsun Kırmızıgül - Felek.flac
15. Mahsun Kırmızıgül - Dinle (Ragga Version).flac




[1984] Mahsun Kirmizigul - Yürek Yarası LP


Mahsun Kirmizigul - Ahle Ana.mp3
Mahsun Kirmizigul - Basindaki Sifonu.mp3
Mahsun Kirmizigul - Bu Da Yeter.mp3
Mahsun Kirmizigul - Evlerinin Onu (Ben Yarime Neler Neler Alayim).mp3
Mahsun Kirmizigul - Gidin Soyleyin Serceye.mp3
Mahsun Kirmizigul - Gul Kopardim Sen Aldin.mp3
Mahsun Kirmizigul - Kurtar Yarab.mp3
Mahsun Kirmizigul - Leylo.mp3
Mahsun Kirmizigul - Mecnunum Sokaklarda.mp3
Mahsun Kirmizigul - Sana Bir Mektup Yazdim.mp3
Mahsun Kirmizigul - Su Gurbet Canima Yetti.mp3
Mahsun Kirmizigul - Unut Beni.mp3
Mahsun Kirmizigul - Yar Icerden.mp3
Mahsun Kirmizigul - Yarim Ayri Gezme.mp3
Mahsun Kirmizigul - Yurek Yarasi.mp3




[1991] Mahsun Kırmızıgül - Nilüfer

Mahsun Kirmizigul - Birak Be Zalim Birak.mp3
Mahsun Kirmizigul - Cagir Hemen Geleyim.mp3
Mahsun Kirmizigul - Duydum Duyali.mp3
Mahsun Kirmizigul - Firat Gibi.mp3
Mahsun Kirmizigul - Gelecegi Yok.mp3
Mahsun Kirmizigul - Kara Sevda.mp3
Mahsun Kirmizigul - Kirmizi.mp3
Mahsun Kirmizigul - Nilufer.mp3
Mahsun Kirmizigul - Sanane.mp3
Mahsun Kirmizigul - Sevda Degil.mp3
Mahsun Kirmizigul - Seviyormusun.mp3
Mahsun Kirmizigul - Yagmur Sesine Bak.mp3


[1992] Mahsun Kırmızıgül - Aılar İçinde

Mahsun Kirmizigul - Ac Kalbini Sevdaya.mp3
Mahsun Kirmizigul - Acilar Icinde.mp3
Mahsun Kirmizigul - Anilari Unutup.mp3
Mahsun Kirmizigul - Bilmiyorlar.mp3
Mahsun Kirmizigul - Bir Alem.mp3
Mahsun Kirmizigul - Gel Aglama.mp3
Mahsun Kirmizigul - Gordunmu.mp3
Mahsun Kirmizigul - Karanfil Esti Nidem.mp3
Mahsun Kirmizigul - Koylu Benem.mp3
Mahsun Kirmizigul - Meryemmi.mp3
Mahsun Kirmizigul - Sana Dogru.mp3
Mahsun Kirmizigul - Yaktin Beni Gurbet.mp3



[1995] Mahsun Kırmızıgül - Mutlu Ol
Mahsun Kirmizigul - Benim Neyime.mp3
Mahsun Kirmizigul - Bir Bela Dost.mp3
Mahsun Kirmizigul - Bizim Koyun Yollarinda.mp3
Mahsun Kirmizigul - Etme Agam.mp3
Mahsun Kirmizigul - Gunesli Yarinlar.mp3
Mahsun Kirmizigul - Herkez Kendi Derdinde.mp3
Mahsun Kirmizigul - Mutlu Ol.mp3
Mahsun Kirmizigul - Sevmiyorum Diyemezsin.mp3
Mahsun Kirmizigul - Talan Var.mp3
Mahsun Kirmizigul - Tut Elimden.mp3
Mahsun Kirmizigul - Vurki Olem Ben.mp3
Mahsun Kirmizigul - Yalniz Kaldim.mp3



[2012] Mahsun Kırmızıgül & Emran Doğan - Elmas


Mahsun Kırmızıgül & Emran Doğan - Belalım.mp3
Mahsun Kırmızıgül & Emran Doğan - Ellerin Kadınısın.mp3
Mahsun Kırmızıgül & Emran Doğan - Hayat Devam Ediyor (Dizi Versiyon).mp3
Mahsun Kırmızıgül & Emran Doğan - Kızlar.mp3
Mahsun Kırmızıgül & Emran Doğan - Ölüm Var.mp3




[2015] Mahsun Kirmizigül - Mucize (Film Müzikleri) [Flac]


01. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Kısmet.flac
02. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Düşünme.flac
03. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Okul, Pt. 1.flac
04. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Anatema, Pt. 1.flac
05. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Dostluk.flac
06. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Umut, Pt. 1.flac
07. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Umut, Pt. 2.flac
08. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Kar Sevinci.flac
09. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Anatema, Pt. 2.flac
10. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Düğün.flac
11. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Kader, Pt. 1.flac
12. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Kader, Pt. 2.flac
13. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Okul, Pt. 2.flac
14. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Uçurtma.flac
15. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Anatema, Pt. 3.flac
16. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - İntihar.flac
17. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Mektup.flac
18. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Mucize.flac
19. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Umut, Pt. 3.flac
20. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Ayrılık.flac
21. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Teaser.flac
22. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Fragman.flac
23. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Uçurum.flac
24. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Hazan.flac
25. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Yolculuk.flac
26. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Esinti.flac
27. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Kız İsteme, Pt. 1.flac
28. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Kız İsteme, Pt. 2.flac
29. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Eşkiya.flac
30. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Avşar Elleri.flac
31. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Deh Deyin Kızlar.flac
32. Mahsun Kirmizigül & Yıldıray Gürgen - Ay Lo Dilo.flac



      edit

0 yorum:

Yorum Gönder